Felicia Kvist!

2012-01-26 18:28:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hejhej!
ny bloggare här, kör på med lite info om mej då :)

Jag heter felicia Kvist men dom flesta känner mej som chivasbejjb, jag driver en annan mer hästblogg tsm med en annan (http://cavallo.blogg.se) jag har 4 hästar, Chiva (har vi just nu ute på foder), Freyja (Islandshäst, ett halvår), Sprund (islandshäst på 18 år) och Jupiter (okänd, 10 år) !
Jag satsar på GP-ponny nästa år och sen ska jag försöka ta mej upp till sm, men nog om det!

Jag fotar med en Nikon D3000 (ska snart byta upp mej till en annan, troligen en D40 eller en D7000) sen har jag 2 objektiv, ett helt vanligt 18 - 55 vr och sen ett Tamron 70-300 :)
Fotar mest på tävlingar osv,
Kan inte säga att jag är duktig men jag duger! :)

Hoppas ni ska gilla mina bilder! :)))

//Felicia

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu